21.2.15

Gràcies, passat, per estar present al meu futur

Acab de fer 39 anys, ha estat un dia molt especial, ple de petits grans detalls. 

Fer els 39 es un moment important que m'ha fet fer una mirada enrera al meu passat, recordar tots els camins que he recorregut fins ara i m'agradaria donar les gracies a tots els que heu estat presents al qualquns d'aquests camins al llarg d'aquests anys. El Facebook al cap i a la fi es un bon resum del nostre passat: companys d'escola, d'institut, d'Ikea, amics de la infància, de la meva etapa de mestra d'escoleta o d'escola, gent d'Esporles, familia, amics, companyes del curs de quiromassatge, ... tots sereu sempre presents quan faci una mirada enrera al meu passat, si ja no ens veim al meu present o no ens tornam a trobar al nostre futur.




2 comentaris:

  1. MMMMmMMmmmmm Cris, passat, present, futur, anhels, desitjos, volutats, quimeres, qui soc, qui no soc, qué vull fer amb la meva vida.... sovint són tantes les preguntes que la gent no té ni temps de mirar al voltant mentres camina, mentres transita per la seva vida, mentres viuen vides que no són seves, condicionats per la guarda d'ovelles que els envolta i segueixen fidels a la resta... En aquest sentit et vull agraïr que m'hagis servit de far dins la inmensitat de la mar, com a exemple d'independència, de professionalitat, de saber fer i saber deixar fer, però sobretot de coherència interna, de fidelitat als teus principis i als principis amb els que t'anaves comprometent al llarg de camí, sense defraudar-te ni defraudar-los, i per ac abar amb la força i coratge necessàris per prendre decisions més o manco difícils com llençar-se al buit i crear-te un futur nou demostrant-nos a tots que el que compta és la confiança en un mateix. Gran persona i gran exemple, estàs on et mereixes i arribaràs molt lluny, però mai oblidis que allò que anomenen èxit fa estona que el vas assolir, ara ja només cal seguir-lo disfrutant dia a dia.

    Miquel

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gracies per aquestes paraules tan guapes. Ara te toca a tú i ho aconseguiràs, faràs realitat el que vols, t'ho mereixes!
      Cris

      Elimina

Gràcies per visitar-me! Fins aviat!