4.1.13

Un any d'Herbodietètica

Avui fa un any que vaig començar els meus estudis d'Herbodietètica. Un món apassionant que ha suposat un retrobament amb jo mateixa i un nou camí a la meva vida que m'ha ajudat a recuperar la il·lusió, la motivació, les ganes d'aprendre i la passió pel que faig.
I vaig tenir la sort de fer aquests estudis a una gran escola a distància: Laia Naturopatia. Un grup de professionals amb els que estic aprenent moltíssim i que sempre han estat i segueixen estant propers quan els necessitam, tot i ser una escola on-line, amb una  interessant oferta educativa que fa ganes no aturar-se mai d'estudiar. 

Des de l'escola em tramitàrem les pràctiques i, com si hagués estat una gran causalitat (que no casualitat!) en aquest nou camí que vaig emprendre vaig topar amb dues grans persones a una herboristeria de Palma. Primer m'ajudaren amb moltes activitats del curs, després hi vaig fer les pràctiques aprenent moltíssim tant a la tenda com amb la naturòpata que hi passa consulta i...com un regal de la vida ara hi faig feina!

Tot plegat no puc més que dir gràcies Laia Naturopatia, gràcies Recursos (moltes gràcies Salva i Vero) i, com no, moltíssimes gràcies al meu home i al meu fill per animar-me a fer aquest canvi en la meva vida, per ajudar-me amb tot el que han pogut, per poder fer pràctiques amb ells, per confiar en jo i per donar-me temps per tirar endavant el meu projecte.

No es tracta només d'una dedicació professional, és tot un estil de vida, una immensa mar d'hàbits i maneres de fer que ens ajuden a mantenir l'equilibri i la salut i sobretot a viure la vida amb consciència, sense perdre detall i amb harmonia amb la natura, aprofitant i gaudint de tot el que ens ofereix.

3 comentaris:

  1. Gràcies a tu per tot el que estàs fent per noltros!!! I gràcies per tot el que estàs fent amb tu mateixa, forman-te i convertin-te amb la teva millor versió !!!

    Moltes gràcies i molts d'ànims per seguir endavant!!

    ResponElimina
  2. És un plaer aprendre i ajudar-vos amb el que aprenc, a la vegada que ho gaudesc.
    Salut!! :)

    ResponElimina
  3. Oh, Cristina, el teu escrit m'ha tocat el cor. Gràcies a tu per formar-ne part!
    Estic segura que en aquest camí que has emprès arribaràs molt i molt lluny! Ets una gran professional!

    Salut!

    ResponElimina

Gràcies per visitar-me! Fins aviat!